Reklamační protokol
REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Firma/jméno a adresa kupujícího:IČ: DIČ: Poznámky: Zpáteční adresa pro zaslání zboží:(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!) | Kontaktní osoba: Telefon: E-mail: |
Reklamované zboží:Datum nákupu: Číslo faktury: |
Podrobný popis závady: **) Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace. Návrh způsobu řešení reklamace: |
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:1. Zboží bude předáno prodávajícímu k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (kupující zodpovídá za tento obal), na náklady kupujícího. 2. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno kupujícím. Pokusy kupujícího o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci! 3. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch kupujícího v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží odesláno kupujícímu. Pokud kupující předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si prodávající právo prodloužit tuto dobu. Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi v plném rozsahu souhlasí. Datum: __________________ Podpis kupujícího: ___________________________ |
Prodávající:Jan Buršík Reklamované zboží zašlete nebo předejte osobně ( Po-Čt: 8:00-17:00, Pá: 8:00-16:00) na adresu: Jan Buršík, Modely vláčků, Slovanská 143, 326 00 Plzeň , spolu s kopií prodejního dokladu. Datum přijetí reklamace:Reklamaci vyřizuje:Vyjádření k reklamaci:Datum: __________________ Podpis prodávajícího: ______________________________ |