Kategorie
LOKOMOTIVYVOZYKOLEJIVOSTAVBYNÁVĚSTIDLATROLEJOVÉ VEDENÍLAMPY, STOŽÁRY, SLOUPYKRAJINALEPIDLA, BARVY, TMELYFIGURKYDIGITÁLELEKTROLITERATURASILNIČNÍ VOZIDLA
Osobní vozidlaVojenská vozidlaMotorkyStavební strojeZemědělské strojeAutobusyPříslušenstvíPřívěsy a návěsySlužební vozidlaNákladní vozidla
NÁŘADÍ, NÁSTROJE atd.INDIVIDUÁLNÍ OBJEDNÁNÍNÁHRADNÍ DÍLYAKCEVÝPRODEJNOVINKYKatalog > SILNIČNÍ VOZIDLA > Nákladní vozidla
Model automobilu Tatra 815 v provedení 6x6 s modrou kabinou i sklopkou. Měřítko H0. Tatra 815 je těžký nákladní automobil stavebnicové konstrukce se znakem náprav 4×4, 6×6, 8×8, 10×8, 10×10, 12×8 a 12×12. Je určen pro povoz ve velmi těžkém terénu. Na trh byla uvedena po absolvování jízdních zkoušek na zkušebním polygonu závodu Tatra a na ruské Sibiři v těžkých terénních i klimatických podmínkách v roce 1983. Model T815 koncepčně navazuje na předchozí modely T148 (v základu civilní vůz měla nahradit řada T157) a T813 (v základu vojenské vozidlo), kvůli unifikaci dílů nakonec vznikla jediná řada T815, která umožnila z nižšího počtu komponent poskládat více aplikací nahrazující obě sjednocenou řadou T815. Výroba modelu začala po realizaci tzv. rozvojového záměru, předpokládajícím specializaci firmy na výrobu těžkých nákladních vozů pro země RVHP, k jehož provedení firma dostala půjčku mezinárodní banky RVHP. Po realizaci roční produkce dosahovala před rokem 1989 až 15 000 ks vozů. V naší podsekci nákladní modely aut je několik modelů aut tohoto typu v různém barevném provedení.
Model automobilu Tatra 815 v provedení 6x6 s modrou kabinou i sklopkou. Měřítko H0. Tatra 815 je těžký nákladní automobil stavebnicové konstrukce se znakem náprav 4×4, 6×6, 8×8, 10×8, 10×10, 12×8 a 12×12. Je určen pro povoz ve velmi těžkém terénu. Na trh byla uvedena po absolvování jízdních zkoušek na zkušebním polygonu závodu Tatra a na ruské Sibiři v těžkých terénních i klimatických podmínkách v roce 1983. Model T815 koncepčně navazuje na předchozí modely T148 (v základu civilní vůz měla nahradit řada T157) a T813 (v základu vojenské vozidlo), kvůli unifikaci dílů nakonec vznikla jediná řada T815, která umožnila z nižšího počtu komponent poskládat více aplikací nahrazující obě sjednocenou řadou T815. Výroba modelu začala po realizaci tzv. rozvojového záměru, předpokládajícím specializaci firmy na výrobu těžkých nákladních vozů pro země RVHP, k jehož provedení firma dostala půjčku mezinárodní banky RVHP. Po realizaci roční produkce dosahovala před rokem 1989 až 15 000 ks vozů. V naší podsekci nákladní modely aut je několik modelů aut tohoto typu v různém barevném provedení.