Kategorie
LOKOMOTIVYVOZYKOLEJIVOSTAVBY
Drážní stavbyPrůmyslové stavbySilnice, parkoviště, značkyStaveništěMěstské stavbyStavební dílyHrady, kostely, rozhlednyKomerční stavbyVenkovské stavbyMosty, tunely, přejezdyDrobné leptíkyPříslušenství
NÁVĚSTIDLATROLEJOVÉ VEDENÍLAMPY, STOŽÁRY, SLOUPYKRAJINALEPIDLA, BARVY, TMELYFIGURKYDIGITÁLELEKTROLITERATURASILNIČNÍ VOZIDLANÁŘADÍ, NÁSTROJE atd.INDIVIDUÁLNÍ OBJEDNÁNÍNÁHRADNÍ DÍLYAKCEVÝPRODEJNOVINKYKatalog > STAVBY > Drážní stavby > Nádraží, zastávky
Model stavebnice Nádraží Dačice v měřítku TT. Rozměry: 121x123x104 mm Proto ji můžeme najít nejen v jiných koutech naší republiky, ale i na území tehdejší rakouské monarchie. Nádraží Dačice byla typická stavba pro moravské a české dráhy. Proto ji můžeme najít nejen v jiných koutech naší republiky, ale i na území tehdejší rakouské monarchie. První místa kde byla tato budova postavena, byla stanice Volyně na trati Vimperk ? Prachatice a na trati Vodňany ? Prachatice. Poté se začali budovat i v Čechách např. ve stanicích Dobruška, Jesenice, Bělá pod Radbuzou, Dolní Polubný, Nová Bystřice atd. Na Moravě např. ve stanicích Ivančice, Klimkovice, Žďár nad Sázavou atd. Ve většině případů si budovy byly velmi podobné, ale samozřejmě se některými částmi lišily. Většinou byla omítka světle okrová, okna a dveře byla hnědá. V některých případech byla veranda z venku natřená na zeleno, zevnitř světlou okrovou barvou. Ostatní dřevěné části jsou hnědé a komíny nejsou omítlé. I dnes stále dýchá Dačické nádraží svým poklidným životem. Jednou za rok sem přijede také parní lokomotiva připomenout dobu, kdy tady byla doma. Nově obsahem stavebnice i komínová lávka. Součástí stavebnice, která je dodávána v rozloženém stavu, je lepidlo a návod.
Model stavebnice Nádraží Dačice v měřítku TT. Rozměry: 121x123x104 mm Proto ji můžeme najít nejen v jiných koutech naší republiky, ale i na území tehdejší rakouské monarchie. Nádraží Dačice byla typická stavba pro moravské a české dráhy. Proto ji můžeme najít nejen v jiných koutech naší republiky, ale i na území tehdejší rakouské monarchie. První místa kde byla tato budova postavena, byla stanice Volyně na trati Vimperk ? Prachatice a na trati Vodňany ? Prachatice. Poté se začali budovat i v Čechách např. ve stanicích Dobruška, Jesenice, Bělá pod Radbuzou, Dolní Polubný, Nová Bystřice atd. Na Moravě např. ve stanicích Ivančice, Klimkovice, Žďár nad Sázavou atd. Ve většině případů si budovy byly velmi podobné, ale samozřejmě se některými částmi lišily. Většinou byla omítka světle okrová, okna a dveře byla hnědá. V některých případech byla veranda z venku natřená na zeleno, zevnitř světlou okrovou barvou. Ostatní dřevěné části jsou hnědé a komíny nejsou omítlé. I dnes stále dýchá Dačické nádraží svým poklidným životem. Jednou za rok sem přijede také parní lokomotiva připomenout dobu, kdy tady byla doma. Nově obsahem stavebnice i komínová lávka. Součástí stavebnice, která je dodávána v rozloženém stavu, je lepidlo a návod.